tisdag, januari 10

If I ruled the world

yo. dag två har förflutit på praktiken nu och det är spex-kex! eller ja, det är fint. bra, trevligt, roligt, intressant, mysigt. det är alltid jobbigt dag ett och betydligt bättre när man kommer dag två, och inte känner sig som ett efterhängset mähä. så jag är nöjd idag!

ungefär såhär äre hittills: långa promenader, hundgos, fodringar, aktivering, trimning, vintersol och hundbus. MYCKET fina hundar. mycket staffar, schäferblandningar och en fabulous siberian husky-tik! 

livet är också rätt bra i allmänhet. jag trivs verkligen mycket mycket fint hos agnes och tanya i luftslottet och mår nog väldigt bra av att åka bort från min vanliga tillvaro ett tag. jag kan plugga bättre än vanligt, lagar mat och tänker på saker jag inte brukar tänka på. skriver skriver skriver med denise, läser massa på tunnelbanan och trivs. trivs helt enkelt. det är helt enkelt alldeles lagom spexigt att vara ella just nu.

till sist skulle jag bara vilja lägga in en liten länk till ett inlägg på systerns blogg med bilder från i söndags, då jag, agnes och johan åkte skärgårdsbåt med agnes vän martina och hade det rätt bra. känns liksom fånigt att jag ska lägga in samma bilder, när jag ändå har nog med bilder och videoklipp som ännu inte laddats upp här..! så därför.

1 kommentar:

  1. Visst blir man inspererad ?! GALET :D

    Nu har jag kollat på filmen, mkt fint! Mer sådant tkr jag :D

    haha! Det är förmodligen bara fkps komun som kommer på så skumma namn på allt :D Innan hette det 'prao' o nu 'visa' ;)

    aah! såpass, kul att du var i island!! Vad gjorde du där ? :D
    Ne det är klart.. Då kanske sverige känns lite litet ;)

    Ah! Snacka om tur, att ni fick praktik på samma vecka/veckor :D Då är man ju inte den enda som är vilsen haha ;)

    ooh! Då tänker jag komma till dig och sno dina hundar o åka långt långt bort så du aldrig hittar oss (mihihi :D)

    Jag skulle sökt igår, men sen kom det upp lite gojjs, då jag inte visste hur jag skulle göra, men frågade idag, så ikv jävlar!! :D

    Låter härligt att er snö ligger kvar! Här är det typ mer eller mindre vår xD fast det är mysigt det med, men det känns som att det kanske borde va vinter ett tag till... men men! :)

    haha! Du ska bara veta, när familjen ska ha något fixat, som typ kalas elr något, så är det ofta jag som ställer saker på plats, tycker det är illkul! Så jag lär få igång henne... Hon kan ju vara lite svår ibland dock. Men hon hade pratat med victor om att de ville festa, då sa jag snabbt 'bra, då tar vi festen här snart då' då kunde hon inge annat än att gå med på det :D

    Fortsätt stalka mig du!... Bara det inte blir läskigt :O :D

    SvaraRadera