fredag, januari 13

"ebba, man kan inte pose:a på film"

en praktikvecka av två utförd, det händer saker, jag och syster är oense och gillar varandra, jag åker tunnelbana som om jag aldrig gjort annat och imorgon ska vi på loppisäventyr med emma!

andra videobloggningen, ifrån förra söndagen alltså, följer här nedan (eftersom jag hoppas spela in ett nytt imorgon och då vara redo att publicera det direkt den här gången..!)

och för att det ska bli klart vilka barnen wendt (som vi nämner i filmen) är så kommer även ett av de många klipp som spelades in när vi satt barnvakt åt dom förra lördagen upp också. dock mycket kort och enbart med ett av barnen, ebba, och agnes då, men det var helt enkelt charmigast.

enjoy folks!




1 kommentar:

  1. Haha! Självklart kollade jag på videon, jag måste fördriva tiden :D

    Överdrivet skönt med helg, håller sannerligen med dig!!

    Jo det är sant, fast det är mkt roligare att sno de, spänning i livet (michelle har smittat mig -.-)

    Haha! Han skulle säkert kunna festa varje dag, jag sa på nyår 'vi kan ju alltid ha en 3 dagars fest' o han var på xD ;)

    Jag har ingen aning om när det blir längre, haha. Tänkte vecka 4/5, men sen måste ju alla kunna med, o lokalen måste vara ledig och allt det där. Så vi får se, men det ska bli av iaf ;)

    haha! Nä, jag drar ut på sökningen hela tiden, då man måste skriva ut papprena och jag är waaay för lat för att gå ner till skrivaren haha! Men jag får la ta tag i det snart ;D

    SvaraRadera