söndag, januari 15

söndaaaaag.

näe, inget videobloggande vart det ändå. men second hand-dagen blev successful (blåa manchesterbyxor och fina kokböcker) och vi såg ut så här. idag har jag haft fint häng med goding-kusiner och jag och systern är nu hemkomna från en fabulös middag. sitter i karins soffa och har precis slutfört resultatdelen av min projektrapport - SKÖNT. istället ser vi nu på bones och förtär popcorn, och jag laddar för ny praktikvecka. tänker på carl och hästarna hemma och funderar på om jag borde gå och lägga mig. puss på alla, .

2 kommentarer:

  1. Eller hur!! :D Hoppas bara det var sant xD Har inte frågat mamma än...
    Jo, fatta vilket mod att färga håret så! Respekt!! :)
    Vinterbilder är vackra dom! Dock är jag själv mer för sena-sommar-kväll-bilder just nu. Fast sen när väl sommaren kommer med dess extrema hetta kmr jag sitta med vinterbilderna igen o längta xD

    Haha!! Ja jösses... Det skulle vart kul o se om det någonsin händer :D

    Det är finfint med mig!! Allt rullar på, vi får läxor, prov, övningar, arbeten osv hela tiden. Men det är skönt på ett sätt (kmr förmodligen ångra att jag säger så om ett par veckor xD) men man får in balansen lite i vardagen. Dock blir ju allt lite väl planerat... Men planerat är bra! Tkr jag iaf :) Och jag har även pratat lite med mamma om Moonisen, hon är väl inte jättepigg på idén, men hon vet själv om att det är bäst för både mig o Moonis, så hon släpper ändå efter. Det är skönt det :)

    Hur är det själv ? o hur går allt med praktiken och hundarna ? :D

    SvaraRadera
  2. "if I'd been someone else in a different world I'd've done something different, but I was myself, and the world was the world, so I was silent." miss you!

    SvaraRadera