onsdag, januari 18

over-dramatic










jag hörde av mitt trassliga y idag, äntligen, och vart så himla glad. kände att jag ville skriva det här tillsammans med passlig bild på nämnda flicka.

hittade då bilder från en svunnen tid, en vinter för två år sedan då vi fortfarande var vi på det där gamla viset, då malin hade rött rött hår och fanny väldigt väldigt blont. då pjäxan var frusen innan jul och koffe skrek vinterskrik på strandkanten. då jag var ett litet djur med pärlarmband och utgående permanent i håret och strömma fortfarande var nytt för mig. då vi såg väldigt lyckliga ut tillsammans. och då ylva uppenbarligen ansåg det säkrast att gå beväpnad i fannys hem.

ett inlägg om y blev ett inlägg om dom alla. fyra av dom som är betydelsefulla i mitt liv. jag känner så mycket för er just nu. ♥

3 kommentarer:

  1. åh! HERRE JÄVLAR vad längesen. och fint.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer älska oss för alltid. Jag älskar oss nu.

    SvaraRadera
  3. Japp hon är welsh, eller ja... Blandras, fast de vet inte vilka raser. Men man ser att hon har lite cob i sig! :)
    Jösses... Kommer inte riktigt ihåg hur hög hon är nu, men hon är c-ponny iaf, så hon är inte så stort. Jag är nog lite för lång för att rida henne egentligen. Men jag tänkte rida mkt barbacka, och mest ute i naturen. Det vet jag att både jag o Moonis gillar bäst, så så får det bli! ;D
    Hon var 9 när jag hade henne hemma sist. Så hon är 12 nu. Jösses, tiden går fort! Men hon såg ut att va så jäkla gammal ibörjan. Pappa sa 'vad är detta för gammel en ?' han såg riktigt förvånad ut när jag sa att hon var 9. Men det var nog för att hon mådde så dåligt. Efter ett par veckor såg hon ung och fräsh ut. Det vackraste var när hon drog med sig hela flocken upp när hon såg att jag o michelle kom. De andra hästarna lunkar oftast upp, om de måste. Men det brukar ta en jäkla tid. Men hon drog med de i galopp upp. Det var vackert. Det var kärlek det :D

    Ajdå, låter inge vidare! :O Hoppas det löser sig! Jag lyssnar så gärna om du bara känner för att prata av dig. Jag behöver lära mig att lyssna bättre. men jag är nog hyfsat bra just nu. Så prata på! :)
    Skönt! Jo det förstår jag verkligen, två veckor i storstaden och helt annat än vanligt borde va en stor omständighet! Still, det är coolt att du vågar! Haha, jag är helt imponerad av er strömma-folk som vågar :D
    Det förstår jag verkligen!! Men du har bott hos din syster nu eller ?
    Åh, mysigt med kalas!! :D

    SvaraRadera