söndag, januari 8

disneyhäng med agnes och karin ♥

nu har jag landat ordentligt i stockholm och det känns som att luftslottet, agnes och tanyas lilla bo, har tagit även mig inom sina vingar. vi har varit runt mycket dessa första dagar och det har varit det bästa avslutet på lovet. men kanske beror detta också lite på att det som kommer nu, praktiken, har varit något jag ser fram emot betydligt mer än jag hade gjort om det var vanlig skola som väntade.

i alla fall har jag fått låna in mig på tanyas trådlösa nätverk, vilket är helt grymt då jag tidigare var rädd att det skulle bli fattiga kommuniceringsmöjligheter för mig under dessa veckor. men det är inget problem längre och jag kommer vara lika lättdistraherad från mitt projektplans-skrivande som vanligt..! ><'

anyway. jag hann som sagt spendera en natt hos min fantastiska roomie anna innan jag for, mellan onsdag och torsdag närmare bestämt. vi tillverkade framtidscollage på annas golv och det var fint. fast sanningen att säga så gjorde jag framtidscollage, och anna började på sitt men hade inte riktigt ro att färdigställa det... mitt blev klart i alla fall och väldigt bra, och anna och jag fick quality-time och det var hemskt behövligt, skönt och fint. 
here are the pics:

 





sen for vi iväg tidigt tidigt torsdag morgon med annas madre mot göteborg och my dog-mässa! mina favorit-flickor och en massa massa massa hundar av alla sorter och storlekar, mycket roligt, givande, och uttröttande. på bilderna nedan följer i alla fall tollare, samojeder, leonbergers, siberian huskies (), rodesian ridgebacks, finska lapphundar, irländska varghundar samt en liten dalmatiner och en härlig mix av raser på freestyle-uppvisningen som det är bilder från i slutet!














yeees, that's it. skönt att dessa bilder nu är uppladdade! jag och systern har ju nämligen hållit vårat löfte att videoblogga under mina två veckor här i stockholm och därav har jag tre dagars filmklipp väntande på att läggas upp här på bloggen. samt en hög bilder från när jag var med agnes och passade tre galna barn på södermalm igår..! haha. dom är rätt spexiga, så dom måste nog läggas upp här tids nog. men tills dess hoppas jag att ni njuter av dessa bilder och mår bäst!

over and out /e

1 kommentar:

  1. sv: haha!! oops :D Jag kanske behöver den där extra engelskan :D tur att jag tkr det är kul;)
    Kommentera på! Jag har dötrist, så det är kul att ha någon att prata med :D

    SvaraRadera