fredag, januari 6

nu kan dom ta mig dit dom vill

igår for jag med pick och pack till bästa anna, vi klippte i papper, åt glass, skrattade åt varandra och pussade på djur. och sniffade lim.


sen åkte vi till göteborg, mötte flickor och gick in för en dag på svenska mässan med hundar hundar hundar. såg mängder av underbara små djur, fotade massa, fick massa information och gjorde till och med skoluppgift tillsammans med kristina och anna!

sen vart jag trött, fick lite hundöverdos och åkte hem för att ta tag i stockholmspackning och den där vita varg-hunden som jag gillar lite, ibland. ja, jag kände att det nästan blev hundöverdos på dagen, men att träffa ninjo sen på kvällen kunde ju inte varit finare, jag älskar det djuret. 

bianca är också ganska fin, och vi promenerade marstrandsgatorna en stund innan vi tog hunden och gick hem. bianca la sig i en hög framför teven och jag och ninjo klickertränade en stund, innan jag bestämde mig  för att det var dags att gå hem och lämnade dom båda.

imorgon drar jag i alla fall till stockholm och två veckors praktik, ska bli kexigt värre att agera stockholmskid och åka tunnelbana och dylikt, samt att ha hemadress rinkeby då förstås! bilderna från gårdagen och dagen dyker förhoppningsvis upp här så småningom, vi får se hur det blir med internetandet under min stockholmstid, men lite ska det nog kunna bli i alla fall. puss och godnatt önskar en trött ella!

3 kommentarer:

  1. Juste! Ni slutar en hel månad tidigare! Gud va skönt :D
    Jag tänkte ta med mig 2, om inte 3 minneskort till kameran till er student och bal :D Jag ska fota så det värker i fingrarna, det är det värt D:

    Usch, jag är glad att jag valde bort spanska nu sista terminen... Min spanska lärare är förövrigt dum i huvet (ursäkta, men det är sant xD) han kom sista lektionen innan jul o bara 'jaa, Denise, jag har faktiskt märkt sen du började här, i 7an, att du velat sluta. men inte sagt något förens nu..' hm, konstig som få!
    Vad är det för kurs ? Är det typ så ni ska kunna gå högskolan eller något ? ;D

    Jo vi överlever säkert, sålänge vi stöttar och peppar varandra så! :)) Jag börjar på tisdag, alltså den 10e ;) För vi har studiedag på måndag (y)

    Ja! Jag läste det, gosh, kul!! Jag vill med ut på praktik. Det är en... av alla (xD)saker jag ser fram emot när jag börjar på strömma.
    Guud vad jag har längtat till strömma idag, påtal om det.. Ändå har jag bara vart där på besök några gånger. Men det känns i hela luften när man kommer dit, att alla trivs och är så glada där, därför vill jag dit! Längtar tills jag börjar!!

    Jaa!! Har bara frågat Emma o Jimmy än sålänge, då inget datum är bestämt, Emma verkade jätteglad i idén o jimmy sa 'Det är ju fan långt till er' men han kmr säkert också ;) :D
    Ne det har du ju inte... Jösses... det var bara ett par veckor sen jag träffade dig för första gången ju.. hmm, konstigt. Det känns som att vi känt varann ett bra tag ändå :P :)

    Jag vet som sagt inte när festen blir, men ja.. Vi märker väl när alla börjar bli desperata efter alkohol (typ efter en vecka i skolan) haha :D
    Jag funderade på sportlovet, som är vecka 7 (brukar det va iaf) men det kanske blir för långt dit... Aja, du lär väl höra mer om det rätt snart ;D

    SvaraRadera
  2. "åt glass, skrattade, åt varandra" så läste jag din mening först.. tills jag såg att "," inte fanns där! SOM TUR ÄR! kärlek<3

    SvaraRadera
  3. Haha! Det gick inge vidare, jag fattar inte att jag alltid lyckas somna xD Jo det låter toppen! Vi får köra nån dag då båda dygnar ;D

    Japp, eller jag är kvar i spanska-gruppen, men läser det inte längre (bara för att det var fullt i engelska gruppen) :)
    Jaha! Men det låter ju riktigt bra.
    Jasså ? Usch, jag 'hatar' press. Inte riktigt hatar. För jag kan känna att det är rätt bra att hela tiden behöva ha saker att göra, att rada upp allt man ska göra, och ha en viss tid allt ska vara inne på osv. Men annars är press inget för mig, men om det driver dig framåt, är det ju toppen att den extra kursen finns!! ;D

    Åh, din och emmas plan låter helt toppen!! Jag ser fram emot det som in i bomben! :D Hoppas det blir bra väder, så ni kan fotas ute i solen, det hade vart fint :D

    Haha visst är det bra ? studiedagar äger ibland :D
    Jaa, så himla kul att 'ta efter' när ni slutat. Om michelle inte trivts så bra där, hade jag kanske inte börjat. Men jag och michelle är ju så pass lika, att vi brukar gilla samma saker osv, och jag vill ju inge annat än att komma ifrån falköping, få hem min älskade Moonis, och börja om på nytt. Så strömma kommer bli fint!! :D

    haha, ja han kommer säkert ändå ;D Han har inget val helt enkelt!! ;)
    Jo det är sant, o michelle pratar ju ständigt om er, var och en. Så jag visste ju i stort sätt allt om er haha ;D Ni allihopa är underbara personer, det ska ni veta!!! Aldrig träffat några som är så snälla, o samtidigt så jävliga som ni. Underbart :D

    Ooh! Då tar vi det på en helg ist! :D
    Jag tänkte mer lov, ifall att nån vill stanna längre än bara dagen efter, så hade det vart bra med ett lov. Men helg it is! :D
    Hoppas de flesta vill, och kan komma bara... hade vart så kul! :D

    Går det bra på din praktik föresten ? :D

    SvaraRadera