onsdag, januari 4

till min snuskiga roomie-anna



ikväll tittar jag på den här hemskt skumma musikvideon. eller, den är väldigt fin som video sett, men låten är skum som fasen, och killarna som står i vass och sjunger hela låten är faktiskt i allra högsta grad skumma! att det är helt galet somrigt och att antalet välkända män dyker upp allt eftersom är i alla fall intressant, och ganska roligt. hum hum.

annars är jag på konstigt humör, det har varit så ganska konstant den senaste tiden. det finns inget riktigt stabilt, men det går ganska bra ändå. jag letar efter den rätta känslan inombords och den bästa tillvaron i livet. saknar personer, skriver brev, längtar efter häst, lyssnar på regn och blåst som skakar huset vid havet, önskar att jag kunde skriva vackra saker och drömmer om att vara någon annanstans i  livet.

4 kommentarer:

  1. jefffle tönt! alltså, sikken jävla låt va? vad folk hittar på.. sånt jag borde skriva! mitt framtida yrke tror jag!

    SvaraRadera
  2. satan vad snabbt du svarar på brev! blir halvt chockerad. men det kompenserar väl min tröghet... hoppas att du får två fina hund-veckor.<3

    SvaraRadera
  3. Det där ostabila låter ju inte all behagligt... Förhoppningsvis botar vå veckor från verkligheten det, men om inte, så kommer jag att ha nothing to do eller jam väldigt lite, under mina praktikveckor, å vi får se till och ses nör du är hemma igen och ta igen det som missats. Ta hand om dig fina du.

    SvaraRadera
  4. sv: haha! Ja jösses... Även om brorsan var jäkligt jobbig, var det väl kanske lite att ta i att slå med den.. Men vem vet, det kanske slog slint på honom xD Men jösses vad förvånad jag blev fösta gången jag såg den! Skrattade lite i panik :P ;D

    SvaraRadera