måndag, januari 30

ryttare - vad är det för ynkligt jävla gäng?

alltså det har varit dött här i förra veckan, mitt liv har tagit plats och jag ber mycket om ursäkt för detta. helgen har dock varit händelsefull och fin och jag har fotat, så det kommer inlägg om detta senare.

MEN först och främst. min älskade syster länkade en FANTASTISK radiodebatt från tankesmedjan i P3 om huruvida Rolf-Göran Bengtsson förtjänade att belönas med årets jerringpris, eller om det var hans häst som egentligen borde ha fått det. ungefär fem minuter lång och så jävla rolig.

lyssna, lyssna här och nu!

2 kommentarer:

  1. "han iklädde sig hjälm, och svingade en liten liten piska"

    och! jag har gjort en liten konsumentundersökning här i luftslottet, och, det verkar som att alla är redo att bränna några blandskivor, sno en bil och krascha din studentmottagning! vad säger du om t, k, e och a, eller ekta? eller akte(r)*? vi kommer, vi kommer, vi kommer, vi kommer! vi är nästan där!!!

    *robbazzzzz

    SvaraRadera
  2. Inge o be om ursäkt för hörru! Självklart förstår jag det! ;) Skönt att lämna datorn utanför sitt liv ibland!

    Jasså, skulle du köpt honom då eller ? Synd att hon ångrade sig haha! Men är han hemma hos henne nu alltså ?

    Åh, mysigt! Jo det är sant, men islandshästar ser ju så fruktansvärt fina ut på vinterna, som nallebjörnar med all päls ;D
    Det stämmer fint! Vi red där ett antal år, men sen började det gå utför, då ägaren på hästarna utsatte oss för lite väl mkt fara (det låter kanske töntigt, men det var riktigt farliga saker, som vi kunde skada oss på ordentligt) som hon lät oss göra, så hon slapp. och sen skaffa hon sig en peddo-snubbe. Så vi kände att det räckte. Och nu har vi fått reda på att hon sålt nästan alla hästarna. Vilket är väldigt bra, då hon inte kunde något om hästar. alls. hon brydde sig endast om pengarna och poängen på utställningarna! Så det lättade i hjärtat då vi fick höra att det sålts :)

    (jösses vad långt jag skrev om det, haha. lite smått aggro mot henne xD)

    Oh! planer ? Nej det tror jag inte hon sagt något om, såvida det inte handlar om hårfärg ? haha, för det är det jag och emma pratat om det senaste ;)
    Nu vart jag riktigt nyfiken! ;D
    Piska henne ordentligt! hon ser ut att behöva det! (haha xD)

    SvaraRadera