måndag, januari 23

today's ♥:

2 kommentarer:

  1. hih... ♥ lite hotbrevsvarning med bokstäverna där!

    SvaraRadera
  2. Nej stolek är ganska meningslöst för mig med. Sålänge jag inte ska upp och försöka tvinga henne gå vissa tävlingar så kvittar det. (och tävlingar ska hon inte ut på, inte med mig iaf) Det är ju hästen i sig som jag bryr mig om. Så stolek är bara en siffra! Även om det stämmer, man kanske inte borde rida de om man är för lång. Men ut i skogen och några varv på en ridbana kan inte göra så mkt! :)
    Mysigt!!! Så unga hästar har jag bara träffat på utställningar ;D (elr ja, och de som är yngre än 3 då)
    Men vart är han nu ?

    Åh, islandshästföl <3 (jösses va långt ord) De är en sak jag aldrig fått se heller faktiskt. Är de sådär lurviga som de vuxna ? :D
    Det är så fint när de upptäcker att de kan spring, men aldrig gjort det förut, och bara kastar benen åt alla håll, o bockar och har sig. Haha!! Nu saknar jag lite att åka ut till fölisarna...
    Hon jag red hos födde upp minst 3 nya föl varje år, vilket jag tkr är lite väl mkt, då det sliter på stona något fruktansvärt, men om man bortser från det, så var det underbart att se hur stona visade de vissa saker, och sen lät fölen lista ut resten själv :D
    Eller hur! En egen att se varje dag... Hade vart så mysigt!

    Låter inte helt fel det! :D Vad gjorde ni första dagen då ? Fick ni typ redovisa om praktiken eller ?

    Det där pluggdrivet gick inge vidare... Så jag stannade hemmma xD
    Jag blir ju ganska lätt trött i huvudet. Särskillt när det är tankar om allting, gymnasium, prov, nationella, sommar, höst. ah. Så det gick lite för långt. Men jag är hemma och har sovit så gött så!
    Jag gör provet på fredag, också övar jag jävel idag ist tänkte jag!! :)
    Det vart väldigt onödigt att skriva ett sådant klago-inlägg som jag gjorde. Då det faktiskt inte är något 'läsarna' ska behöva höra på... Men aa... gjort är gjort, inte ren. eller hur äre man säger ? ;)

    SvaraRadera