onsdag, februari 22

ohh-oh-oh-ohhh

projekt, check. blodgivning, check. sovmorgon, check.
ännu en dag börjar, och magkänslan är bra. idag ska vi ha två timmar hund, efter skolan ska det styrketränas, kanske dra en liten sväng till stallet och sedan ska jag få gjort mitt etologiarbete, förhoppningsvis genom att utnyttja kära carro för lite intervjuande tänkte jag...
och nu vart det här ett lite fult blogginlägg. tänker att det är bra, för att jämna ut så att man kan skriva mycket bättre nästa gång. men nu kommer anna och frågar om jag ska skolka eller, så det är väl bäst att jag knallar iväg till lektionen nu. puss och hej!

(hilda-skruttet, i morgonfrosten i måndags)

1 kommentar:

  1. the 2 hour dog?

    (jämfört med wintersons the 24 hour dog)

    skype i eftermiddag/kväll?

    SvaraRadera