söndag, februari 19

this time, we'll fade out tonight

ja, kära bloggläsare. idag. den nittonde februari. en legendarisk dag på året. en av de viktigaste dagarna att uppmärksamma. dock är det visst bara en viss johanna som tillsammans med sin fina pojkvän jocke har förstått detta. men de är ju å andra sidan bland de allra bästa. numera de bästa skulle man kunna säga. och det känns ju förövrigt som ännu en bekräftelse på att jag och jocke har en extra bästis-connection, att han kom ihåg att uppmärksamma denna viktiga dag. så vad kan jag säga, ni är bäst dudes.

men utöver det lite överskattade faktumet att det är min namnsdag har dagen mest bestått i chillande. morgon-springtur, låååång frukost med bästa bianca, städande och fejande, och nu på kvällen lite promenadhäng med min älskade lånehund. på helt rätt nivå sista dagen på ett lov skulle man kunna säga.

och för övrigt planeras det dejter och filmmys och partande så det står härliga till för tillfället, så himla roligt med mycket finheter på en gång! dessutom peppar jag, rita och jessica för morgondagen, som förutom skola kommer innehålla vår blodlämnar-debut. spännande, spännande..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar