måndag, maj 28

le life

ikväll är det lite för mycket i huvudet. efter en vild helg på en liten ö i göteborgs skärgård med mycket musik och lite sömn är jag hemma igen, men denna dag då allt som behöver göras i mitt liv skulle göras så blev det att cykla iväg till jobbet lite akut direkt efter frukost och ingenting hanns med här hemma helt enkelt. det mesta som händer nu är verkligen guld, men det är lite för lite tid till allt som jag försöker att hinna med! galet.

så förutom att den senaste tiden innehållit dublinresa, jobb, knarrholmen-festival och mycket kort fin-häng med rita, johanna och jessica igår, väntar nu fannys och kusinens student imorgon och jobbjobbjobb nästan alla övriga dagar. systern och emma är här från stockholm just nu också, och det är fint som snus.

så ja, jag försöker reda ut allt som snurrar i mitt huvud, bli av med stelhet och trötthet i min kropp efter helgen, inte vara en alltför dålig vän, slå in studentpresenter och skriva tackkort... livet är spännande, och visst är det roligt att det händer saker, även om det är både positivt och negativt. det är bara att njuta, ta till sig och göra något bra av det.

och just nu ska jag hantera mina nedfallande ögonlock genom att sova lite tror jag bestämt! sleep tight gott folk, snart kommer förhoppningsvis både sista dublinbilderna, festivalbilder och studentbilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar