fredag, juni 22

det här är värt att dö för

ineffektivtjej.se. det är jag idag. och typ de senaste tre dagarna, förutom igår faktiskt. men jag gillar inte att inte få gjort saker, och den stora högen av saker på mitt skrivbord är verkligen i behov av att göras något med. 

så plan ett: duscha. plan två: packa. plan tre: ta tag i högen.

det är numera ett löfte. ett löfte om vad jag ska ägna min midsommarafton åt, innan det om två timmar är dags att hoppa på bussen mot stan, floda, lövhult. för äntligen är det dags för midsommarpartey i lövhult, som vi har längtat och peppat, som jag har sett fram emot att fira midsommar med vännerna, som jag har peppat att slutligen kunna vara med på en fest hos anna!! galenskap. och det kommer förhoppningsvis att bli guld. 

annars har jag mest inlett min midsommar med en smärre pollenchock, frukost och musikvideor på youtube. huset är tomt, mor och far har dragit till norge och agnes jobbar. vädret är tveksamt, men vi hoppas på uppehåll då natten ska spenderas i tält. well well. nu ska jag inte sitta här och skriva om ingenting, utan ta tag i mina planer istället. men först vill jag dela med mig av en bra veronica maggio-video som jag hittade för en liten stund sen. sätter ni er och tittar på den i ett tomt rum med en skål gröt, tvingar fram ett par liter snor och nyser så där en gång i minuten, då får ni själva uppleva min morgon på pricken.

och med det käraste vänner säger jag glad midsommar! peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar