lördag, juni 23

miiiiiiiidsommar!

åter in ma own hoods efter gött midsommarfirande hos min kära särbo och hennes syster igår! tält och fint häng och bra musik och bästa hundarna, för att sammanfatta det hela. ♥

vi höll igång rätt bra till runt två, med diverse turer hit och dit, lite powernapande inne på soffan med nicklas och rasmus och fotande av alla dumheter vi gjorde förstås! sedan däckade alla på olika ställen (ja, förutom vissa som däckade betydligt tidigare... *host* simon ^^), jag och rita hittade fram till vårt tält och hade sedan en liten efterfest med andreas och ingrid innan vi somnade gott jämte varandra.

i morse vaknade jag vid åtta av underbart kliande ögon och hals, käkade lite piller och somnade om. vid tio vaknade alla sedan till liv på riktigt och vi åt god efter-party-frukost i garaget som annas fina föräldrar fixade! sedan var det dags för avfärd ganska omgående, men inte förrän jag och simon hade gjort sanning av vad vi bestämt ett par dagar tidigare, att äntligen sätta den där staven i mitt öra..!

sagt och gjort, två nålstick senare var den där, smärtan var hanterbar och kort, men jag blev lätt svimfärdig och var tvungen att dricka två glas vatten i snabb följd innan världen kändes som vanligt igen. allt dokumenterades av min kära jessica, som tillsammans med rita, johanna och issa agerade mentalt stöd, och dessa bilder samt resten av picsen från partyt tänker jag att jag ska försöka publicera här under morgondagen.

tills dess får ni hålla tillgodo med en alldeles färsk bild på min nya industrial, efter första rengöringen nu ikväll. spex känns det, och jag håller alla mina tummar på att jag slipper infektioner och annat obehagligt..! nu är det sovdags, imorgon är det jobb som gäller, och dessutom första mötet med mina än så länge lyckligt ovetande föräldrar...



2 kommentarer: