tisdag, juni 26

dear dear friend

idag! idag kom brevet! som jag längtat. ♥

och annars är jag obehagligt medveten om allt jag gladeligen lovar att göra/fixa/ordna och liksom inte riktigt hinner med ändå. som till exempel att lägga upp midsommarbilderna, som jag inte ens har kollat igenom än. eller fylla i mitt lilla application form tillsammans med rita, vilket jag struntat i två dagar i rad nu..!

just det känns faktiskt lite jobbigt, man ska inte agera dålig vän mot den man förhoppningsvis ska flytta till irland med i höst. så officiellt ber jag här om förlåtelse till rita, eftersom jag är rädd att hon sagt upp bekantskapen med mig helt när hon inte svarade på det ångerfulla sms:et jag skickade förut. fast å andra sidan är det rita vi pratar om, som vanligtvis tar mellan ett halvt till tre dygn att svara på sms..!

nåja, vi får se. bara vi ser till att få iväg de där jävla formulären..! men just nu ska jag  bara se till att publicera det här, skölja ur tekopp och tekanna och lämna köket för att ta mig upp till övervåningen där det väntar piercingrengöring och allmänt småfix innan det är dags att krypa ner i sängen. mhh. hela min kropp är behagligt trött och längtar efter sömn. så sleep tight people!

2 kommentarer:

  1. GEEEEEEEEE MIIIIG BILDEEEEEEER!!! (o nu kommenterade jag också, som du klagade på on våran msn-date!<3)

    SvaraRadera
  2. Hey dude, skulle verkligen behöva din hjälp!
    Skulle inte du kunna gå in på: http://www.facebook.com/junkyard/app_291280510967766 , och sen rösta på min bild, du behöver bara "gilla" den.
    Det är bilden jag sitter ner på, jag har en obey keps på den! Den 6 uppifrån, du kommer märka vilken som är min! [;)] Tack så as mkt!

    SvaraRadera