onsdag, juni 27

le midsommar parteeey!


jao finally, midsommarpicsen är här! allt från min och ritas tågresa till att jag anlände hem och fick spexa med min industrial för systern på midsommardagen. resan till lövhuld tog lite längre tid än beräknat (exakt varför den gjorde det går att läsa om på jessicas blogg..! ^^), så vi missande dansen och så, men vi kom i alla fall dit och det var det viktigaste!

jag la förresten lite filter och tjafs på bilderna för jag tyckte att det blev lite spex...


jag och rita möttes upp på centralen på midsommaraftonen, köpte oss en kaffe att dela på och hoppade sedan på tåget som skulle ta oss till floda där jessica och hennes crew skulle plocka upp oss!


allt gick som sagt inte enligt planerna på ditresan, men slutligen kom vi fram till lilla lövhult och möttes upp av anna, som agerade respektabel värdinna tillsammans med sin syster..! 


jag och j, posing in the garage!


lite crazy är vi ibland..!


johanna hade också färdats med oss i jessicas bil och hon och rita var som DJUR när vi äntligen kom fram och det blev dags för mat!


alkoholen gränsades in innanför ointagliga, målade streck. ^^
pappersdukar is the shit.


ehh, ja simon..? 
det roligaste med den här bilden är dock egentligen att hjorthage och jessica gör precis samma konstiga sak mer munnen! ^^ har det något att göra med vad de har framför sig kanske..?


sweeties. ♥


och mer sweeties! ♥


...eller? ^^


en bit in på kvällen försåg sig jessica med lite knark.


...och började antasta en intet ont anande vicky! INTE okej jessica.


"hur man på spexigast sätt förstör ett foto" ♥


efter att alla hade ätit klart fick råttorna sig lite KÖTT!


och en bit in på kvällen kom vi såklart igång med lite dans!


och annat... ^^


anna blev bestulen på sin krans! :3

^

av en viss andreas...


posing!


föräldrakollen/"ni dricker väl inte alkohol barn?"


kanske lite... men joel bar i alla fall cykelhjälm!


dagen efter-frukost. ♥


sedan letades det upp handskar och simon förberedde sina grejer. både han och jag var nervösa som faen, men vi hade faktiskt bestämt och jag peppade för att få den lilla piercingen gjord innan jag hann ändra mig..!


och ja, så såg det ut, just där, just då efter att simon hade gjort två hål med sin lilla nål i mitt öra inne i annas badrum..!


rita blev så tagen att hon svimmade, så det var tur att johanna fanns där vid hennes sida.


och hemma skådade min syster det hela på behörigt avstånd. 
jag har ännu, efter fyra dagar, inget infekterat, varande öra och jag är mycket nöjd med min lilla stav!

så även med midsommar, fint som snus! ♥

the end.

1 kommentar:

  1. alltså, varenda gång jag har gjort hål däruppe i brosket liksom, så blir det så jävla svullet och gör svinont efter några dagar, det liksom dunkar i det och blir helt varmt och så irriterande så jag alltid ger upp och tar ut örhänget. gäller detta bara mitt psykiskt instabila öra? har du inte fått så? det är endast på detta ställe som jag har haft problem i hela min görahålikroppen-historia! eeh.♥

    SvaraRadera