fredag, juli 20

hundar och fint fint folk ♥

oj vilken jobbdag jag genomlevde igår! från att ha varit en lugn morgon hemma kom jag till ett mycket livligt café med massa folk, massa disk från frukosten, rum att städa, storhandling som behövde göras, lax att röka, tvätt att hänga och diverse andra saker som behövde göras. dessutom skulle mikael rickfors komma och bo hos oss en natt med sin fru och son, så stället skulle hinna bli tipp-topp på fyra timmar! 

annelie var lätt super-stressad och inte särskilt glad i att behöva lämna stället ett antal timmar för att handla, vilket resulterade i idén att jag kunde åka istället! sagt och gjort. jag fick en lång detaljerad handlingslista, ett antal olika kundkort och kontokort och tog annelies bil med riktning mor göteborg och partihallarna. där inhandlades bland annat 60 kg lax oxh tolv lådor räkor samt en massa frukostmat och andra random grejer, så när jag begav mig hemåt igen efter drygt två timmar var bilen helt fullpackad! ja, det var verkligen en upplevelse att göra detta själv, jag som bara har varit med annelie där en gång innan. men allt gick bra och när jag kom tillbaka fick vi så småningom ordning på det mesta på jobbet, även om det blev att jag stannade kvar och jobbade två timmar extra..!

men nu till något helt annat, här kommer nämligen lite bilder från tisdagens och onsdagens fabulösa häng hos angelica i sandhult!


fula barn ♥

jessicaaaaa

jessica härmar kalle..! ^^

player-leon, som satte in en stöt på emma!

angelica och lilla sindra

the cool guys (eller..?)

liza visar sin kärlek!

glad kiitos i soffan!

rita försökte bli vän med sindra hela kvällen, och ja, tillslut mutade vi sindra så att hon i alla fall satt på ritas armstöd och låtsades vara vänligt inställd..!

emma med sin demonhund

morgonhäng! 
kristina och sindra delade stol

leon, emma och morgontrött, nöjd hippie!

hundaaaaaaaaaaar. ja, det var massa hundar i huset förresten, närmare bestämt nio stycken faktiskt! dels angelicas fem; leon, stella, sindra, daisy och maja, dels michelles; hippie och kiitos, och så emmas tyra och nicklas sam..! hundfest. ♥

lek med litet får (eller är det ens ett får?)

tyra och kiitos samsas!

frukost!
är det vad vi saknar mest från strömma tro? det är nog i alla fall en av de mest saknade sakerna. ♥

daisy och maja vågade sig fram och upp i varsitt knä

haha, och emma roade sig med att göra daisy till en dansande papillon!

senare på dagen tog jag mitt pick och pack och for därifrån, mycket glad och fantastiskt lycklig över att ha träffat så många människor jag tycker om på en gång. tänk att det kan vara så att man liksom inte inser hur mycket man saknar vissa människor förrän man träffar dom igen. nu peppar vi hundträff med mys och grillning i slottskogen inom en snar framtid och förhoppningsvis mycket annat fint innan vi drar till irland!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar