söndag, juli 22

latest news

jag har ju helt glömt uppdatera om irland! för vi har köpt flygbiljetter nu, eller ja, typ förra veckan!! den tjugonionde augusti flyger jag och rita till cork airport via london, tyvärr utan jessica dock. vi får se om vi klarar det ändå. ♥

här är i alla lite pics på kenmare som kommer vara vår hemvist, eller ja, närmsta stad på irland:



och jag ska såklart försöka se till att hitta niall horan när vi är där och ta med honom hem till denise. dock kommer han från en stad som ligger en bit nordväst om dublin (ja, jag har stalkat så mycket att jag vet detta), så det är en bit bort från våra hoods tyvärr... men jag ska göra mitt bästa! 


puss på er alla, imorgon packar vi bilen och drar på roadtrip till dalarna! förhoppningsvis kommer vi hem med massa loppisfynd och fina foton på tisdag! so long!

6 kommentarer:

  1. ÅÅÅH! I love it!
    Skulle så jäkla gärna åka med er!! Sticker dit på praktiken i trean tänkte jag :D
    åh, Niall <3 Give him to meeee!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter fab, gör det Denise! Ifall vårt stall visar sig vara bra kan vi fixa in dig där! :D Haha! ^^

      Radera
    2. Åh, fatta huuur awesome :O :D
      Hur länge stannar ni? ;)

      Radera
    3. Indeed!! Åh, det får vi se! Trivs vi stannar vi kanske för alltid! ;D

      Radera
    4. Du aaaanar inte hur mycket jag vill bo där just nu! Hoppas det håller i sig tills jag är 19, så jag flyttar dit med :D
      Men är det ett häststall ni kommer jobba på eller? :)

      Radera
    5. Klart vi stannar isåfall! ^___^ Kom kom kom! Ja, det är ett häststall! Fast de har några kor också! Men mest hästar, och uteritter och ridskola och lite smått och gott..! :D

      Radera