söndag, augusti 5

avsked

det går emot i avskedsmiddags-planerandet, så jag blir ledsen och syster tröstar när jag blir uppgiven av att alla jag tycker om inte känner att de kan umgås, ens bara för en kväll innan jag och rita drar iväg för ett tag, eventuellt ett ganska långt tag.

så vi ser på fula/roliga klipp med one direction, what else liksom? och hon är bäst, det vet jag ju. men ibland lite extra. imorgon ska jag och rita msn-dejta, och jag hoppas att vi kan resonera oss fram till bra dag och upplägg så att vi får möjlighet att umgås ordentligt en sista gång med alla de finaste tillsammans innan vi far, plus att jag slipper äcklig ångest. praying for that. och säger godnatt med kärlek:


(om man klickar blir bilden stor och fin också...)

4 kommentarer:

  1. ingen äcklig ångest ska du ha käraste ♥

    SvaraRadera
  2. är jag inräknad i det här? för jag har inte fått inbjudan. blir lite förvirrad ;)

    SvaraRadera
  3. Kommer det att bli något get-together innan ni åker? Jag vill gärna vara med, har inte hört något juuuuu o.o

    SvaraRadera