onsdag, augusti 8

i torsdags!

agnes fyllde 22 år!


och var glad!


jag och emma fick enbart slava och städa! (inte helt sant)


sen gjorde emma pannkakstårta!


hugo anlände till fezten och anförtroddes kameran då jag hade fullt upp med att laga mat!


han skötte sig och fotade det mesta, bland annat födelsedagsbarnet!


och vårt mysiga matlagningskollektiv!


nelly och emma plus lite jag gjorde godaste morotsbrödet!


the making!


sen kom josefin!


som sagt! :3


agnes fick spexbok av fanny! (tror jag...)


sen åt vi massa massa middag och blev helt trötta och lyckliga!


fast bara de andra, jag var pigg och petade på erik som började koppla in sitt playstation!


sen hade vi lite sladd-bekymmer, så någon valde att fota folk istället, bland annat emms och erik!


och maria!


slutligen, efter många om och men, promenad till fanny och biltur med jens och nelly till ytterby plus en sen sväng förbi jobbet då de andra passade på att äta tårta blev det till slut dags för SINGSTAR! jippie-yay!


och jävlar vad roligt det är! jag hoppas på att kunna fixa detta till avskedspartyt... anyways, vi sjöng och sjöng och sjöng, allt från pink till jimmy jansson och bob marley. spex!


sen avslutades kvällens singstar-session med att agnes och erik sjöng survivor. folk hade börjat droppa av och så även vi som skulle sova kvar i huset. fint fint födelsedagshäng! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar