torsdag, september 20

irland, vecka tre

ja, nu har vi varit här ett tag. imorgon blir det tre veckor som vi har varit på dromquinna, och mycket har hänt under de veckorna, mycket har vi fått lära oss och mycket har vi varit med om. och trots att allt inte är på topp hela tiden (men vad är det egentligen?) så är det verkligen guld att vi får vara med om det här. pure gold. ♥

idag har varit en lång men underbart rolig dag med en fin en och en halv timmes-tur, testhoppning av terränghindrena som vi byggde igår, ridlektion och annat smått och gott, och nu har vi passat kidsen på kvällen då xenia och mike har åkt in till stan för att umgås med några vänner som är på besök från england. inget krux där inte, bara tv tills det blev sent och sen tandborstning, saga och nu ligger båda barnen i sina sängar. hoppas vi i alla fall..! 

anyway, jag ska inte bli långrandig här för snart är det dags att sova för oss också. men här följer i alla fall en liten blandning av bilder från igår och idag, först på rita och mighty i diverse olika poser, sen rita och mariyah + jag och roslyn på dagens fina tur och slutligen xenia och sugru + jag och aoife som hoppar terränghinder! enjoy. och jo förresten, klicka på den första bilden så kan ni se alla bilderna större och bättre som ett bildspel, fett mycket bättre om jag får säga vad jag tycker..!











2 kommentarer: