söndag, oktober 21

all kärlek

lovade bästaste bästa anna, min kära särbo, att jag skulle blogga lite idag. och det kändes betydligt mer peppigt när jag faktiskt hade någon att blogga till. fint ju! en sak man verkligen inser när man är iväg så här är vad mycket fina människor man har runt sig hemma. 

när jag går in på datorn om kvällarna hinner jag aldrig svara på alla mail, alla facebook-meddelanden, alla kommentarer för att det är helt enkelt för många på en gång, det är så många underbara människor som skriver till mig. och härom dagen fick jag ett litet meddelande från käraste annis som skrev att hon saknade mig, mina trassliga dreads-korvar och mina kramar. gudars, jag saknar dig också anna, och längtar tills vi ses igen, tills vi kan flamsa runt, tills jag kan ta mitt pick och pack och åka ut till lövhults-skogarna igen. 

jag längtar också efter alla andra fina vänner, efter att träffa familjen och släktingarna igen, efter att åka till madde i skara, till koffe och carl i lund, till alla godingar på strömma och till systern i stockholm. till och från är det jobbigt, men det betyder så himla mycket att faktiskt få lite perspektiv och få längta ordentligt efter alla som betyder mycket ett litet tag. ♥

4 kommentarer:

  1. Love you ditt trams<3 massa kramar o sånt äckligt till dig!!

    SvaraRadera
  2. Vet precis hur du känner, verkligen. och det är så oerhört fint att när man saknar och tänker på dig, ja då kan man gå hit och få en liten, digitaliserad bit av dig, som aldrig ersätter, men som får saknaden att bli lättare. kärlek.

    SvaraRadera
    Svar
    1. finaste kristoffer! ♥ åh vad jag saknar dig, längtar längtar längtar efter att åka ner till dig när vi kommer hem igen. kärlek.

      Radera