torsdag, oktober 18

you know these roads, they could take us to the start

tur att man har en sambo som är betydligt bättre på att blogga om våra dagar än vad jag är, det ska hon ha all cred för. jag rekommenderar sannerligen att ni ska läsa ritas senaste inlägg, fyllda av charm och sarkasm i en lagom mix. lovely. så ja, http://highwaytothedangerzone.blogg.se/. that's the thing. så ni vet.

annars kan jag bara säga att vi har haft en guld-dag idag. så himla bra, trots mega-sen lunch och en jävla massa stängslande. men som belöning fick jag och r sedan fria tyglar att ta varsin häst ut på en härlig kvällstur, så det var det sannerligen värt. och vad kan jag säga, annat än att roslyn är bland det finaste som finns på det här stället. guld-ponny, for real. ♥


och just det, vi har förresten bokat biljetter hem nu. den 21:e november flyger vi från dublin till hemlandet igen, efter en tågresa genom irland och en natt i huvudstaden som avslutning på det här äventyret. blir fint!

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt!! Då kanske ni hinner till strömma innan världens undergång?:D (ne där var jag dramatisk! haha)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja kanske om vi har tur..! ^^ klart jag ska göra det!! :3

      Radera