söndag, december 16

mycket hjärta och kärlek

pratar med fanny i telefon i en timma, ventilerar känslor och förhoppningar och ångest. varför varför varför ska jag uppleva alla jobbiga tonårsrelaterade saker EFTER att jag fyllde arton? >< fast det är sjukt hur lätt det är att få saker att kännas större och värre än de är. och jag har ju trots allt en ganska fabulös tillvaro för tillfället, ifall ni råkat få ett annat intryck den senaste tiden. om typ fem dagar åker vi norrut för skidåkning, hästar och jobb i tänndalen, och sen ska jag fan stanna där säsongen ut. hur grymt är inte det?! ahh, ibland behöver man visst bara fokusera lite för att se lycklig man är!

1 kommentar:

  1. det verkar hända så väldigt mycket saker i ditt liv och jag blir alldeles fundersam och nyfiken. hoppas att det dåliga går över iallafall och att du får en fin jul! ♥

    SvaraRadera