onsdag, december 12

spaced out

de senaste dagarna har mina känslor nått sina ytterligheter och det har varit, uhm, omvälvande kan man väl säga. har inte riktigt fast mark under fötterna och full koll på mig själv för tillfället, men det är nog utvecklande och bra tänker jag. behöver släppa greppet lite. och i vilket fall är allt på bra-sidan just nu, så ingen mening att bekymra sig! 

i vilket fall är det allra allra bästa just nu vinterns underbara närvaro. allt det vita och kalla och klara och fina gör mig helt galen av lycka, det är helt amazing! och det faktum att jag faktiskt är tillfälligt ledig och kan ta mig tid att njuta av det hela och vara ute medans det är ljus är extra guld. bäst är också de helt outstanding vännerna jag har runt mig, när allt är lite trassligt blir det särskilt tydligt tänker jag. hoppas att de förstår att det betyder så galet mycket! ♥ 

och sen är det också pretty fab att det händer så mycket spex! de senaste dagarna har innehållit mycket äventyr, jag har farit runt i göteborg, skåne och sen ut till mormor i mölndal och så en sväng till angelica och nicklas i hillared. och tagit mycket bilder! dock tänkte jag inte lägga ut alla, men här kommer i alla fall några från min lilla blixtvisit hos koffe i lund och så dagens springäventyr med min älskade lilla lånehund. enjoy!















och jo just det, jag har för övrigt investerat i en alldeles ny, alldeles galet fin macbook pro! det känns lite  crazy fortfarande, men mest grymt! puss på det. ♥

1 kommentar: