söndag, juni 16

she says I know, it's only in my head

sitter och funderar på vad jag ska göra med min lediga dag imorgon, vad jag ska ge simon i födelsedagspresent och vad min magkänsla egentligen säger just nu, när jag ska bli bartender och liknande saker som vanligtvis kretsar i ens huvud om söndagarna.

jag är lite ofokuserad för tillfället, gör inte saker med samma säkerhet som vanligt liksom, svävar lite utan mål. men ja. ingen stor grej, inget känslosvall eller dylikt obehagligt, bara lite pollenchock och reaktion på sommaren - jag är ju ingen sommarmänniska faktiskt. men säger man att man längtar efter vintern nu riskerar man väl att få en smäll på käften, så jag döljer det mellan raderna här istället.

angående morgondagen tror jag det får bli springtur och agilityträning med ninjo till att börja med i alla fall. gos! angående simons present vet jag dock fortfarande inte. fan. och jag vill komma på det perfekta, fast utan att ge honom en flaska whisky för det skulle inte bli någon överraskning. frågan är vad han skulle bli lika glad över som whisky...

ah well, får tänka på't och avrundar med counting crows, de bästa just nu. och den här låten, åh! knäpp video, men mannen med den uppstoppade grävlingen och kaninen är fin. adam duritz är fortfarande inte vacker, men det gör inte min kärlek mindre på något vis. mest önskar jag att jag fick ströva med honom längs en tågräls, då hade livet varit magiskt. ♥


1 kommentar:

  1. när jag hörde låten fick jag flashback kanske 10 år tillbaks i tiden, hade blivit gammal och glömt bort den helt..

    SvaraRadera