fredag, juni 3

[ahh]

månadens man-bytet blev lite sent den här månaden, jag ber om ursäkt för detta, men nu blir det i alla fall världens finaste Neil Patrick Harris som följer med mig till Island och det känns bra.
annars skulle jag tro att det här blir sista inlägget på bloggen innan jag far iväg, nästa inlägg postas förhoppningsvis på den lilla vulkanön där jag ska spendera min sommar. min mage har en långsamt växande nervös klump i sig och jag har lite lätt separationsångest, men jag kommer överleva. ikväll åker jag till emma för att mysa med mina flickor, det blir fint ♥. 
kärlek, till alla underbara och charmiga läsare!

3 kommentarer:

  1. Du kommer få det jättbra! :) Ska bli spännande att läsa dina inlägg från Island.
    Puss Rita

    SvaraRadera
  2. jag har tänkt på dig idag(igår). hoppas att allt är super-duper-as-fint <3

    SvaraRadera
  3. jepp, one of a kind är han helt klart...
    ååååh du är i ett annat land! och skriver till mig! och du är DÄR! och jag blev nu jätte-exalterad av ingen anledning..! kärlek till dig finis.

    SvaraRadera