fredag, februari 10

världen är din

två roliga saker rörande anna, min brevvän anna alltså. dels igår, när jag skulle skriva en kommentar på hennes blogg och får en så spexig verifieringstext att anna (min roomie anna alltså!) säger åt mig att printscreena det. tack vare det kan jag alltså säga att så här såg det ut:



det låter som en pik, som om den utmanar mig och säger "prove you're not a robot, pussi!" det tyckte vi var roligt! ^^

det andra rörande anna är att hon helt enkelt är världens finaste. och att man aldrig blir så glad för julklappar som när man inte väntar sig dom, vilket ofta annars är fallet med julklappar. såååå fint.



så jag fick en julklapp i februari, innehållande två böcker, och har nu läsning under lovet, vilket är fett bra. och om cirka en timme bär det av norrut, som vanligt, med en vecka av skidåkning, chillande och hästande. glad chey!

2 kommentarer:

  1. det roligaste tyckte jag var att det står "please prove you're not a robot", ska det stå så? Låter ju astöntigt. Robotar kommenterar ju min blogg hela dagarna...utan dom skulle det se ut som jag inte hade några vänner..doh! (haha)

    SvaraRadera